Skupinové cvičení proti bolesti zad na Overballech v ul. Na Hutích, Praha 6

Motto:

Mottem skupinového cvičení je holistický přístup, který ctíme ve všech aktivitách, kterým se věnujeme. Přídavné jméno holistický vzniklo od řeckého slova holos, což znamená celek, tedy holistický, znamená celkový, všezahrnující, či globální přístup. Zde konkrétně to znamená, že skupinové cvičení představuje jeden z pilířů příhodného životního stylu.
nahoru

______________________________________________

Kdy a Kde:

                          

ul. Na Hutích, Praha 6
ve čtvrtek od 17:15


v ul. Na Hutích, Praha 6 Mapka zde!

(3 min chůze od metra A - Dejvická)

prostory mají omezenou kapacitu, před první návštěvou nás prosím kontaktujte

 

 

Co je třeba s sebou:

Pohodlné oblečení na cvičení, cvičíme v ponožkách, či doporučujeme velice měkkou obuv sálového typu (při cvičení se zaměřujeme i na chodidlo). Vhodné je si vzít malý ručník.

 

Za kolik:

  • Pozor změna - forma kurzu, platba na pololetí

    září - prosinec / leden - květen 50 Kč za lekci

 

Platba:

  • hotově na místě

Pro koho je určené:

pro všechny věkové kategorie, ženy i muže.

 

Předcvičuje:

Mgr. Michaela Zahrádka Köhlerová

 

      Pokud máte pochybnosti, zda je cvičení pro Vás vhodné, kontaktujte nás!

 

nahoru

______________________________________________

Průběh cvičební hodiny:

Každá hodina má svůj řád. Začínáme ve stoji, abychom se protáhli a prohřáli svaly, avšak bez poskoků, abychom nepřetížili kloubní aparát. Po té již v leže na karimatce s pomocí overballu nejprve systematicky protahuje svalstvo zkrácené, klouby ztuhl a vazy přetížené. Po té se věnujeme jednotlivých svalovým skupinám. Cvičení je zakončeno opět specifickým protažením a cvičením harmoizujícím tělo i duši.

 

Charakteristika cvičení:

Protahování svalů zkrácených,

posilování svalů oslabených,

cvičení na zlepšení rovnováhy,

zpevnění problematických partií,

rozvíjíme svalovou sílu a koordinaci,

cvičení správného držení těla,

škola zad.

 

Cvičební metodika:

Při cvičení se neomezujeme na jednotlivé metody, ale čerpáme z  více cvičebních směrů, tak abychom harmonicky rozvíjeli tělo, uvolnili myšlenky a vyladili celého člověka. Cvičení je uzpůsobené evropskému typu člověku. Vždy cvičíme podle toho, jaká se nám sejde skupina lidí. Naším záměrem je postupné rozvíjení pohybových dovedností. Během pětileté praxe se nám potvrdilo, že ti lidé, bez ohledu na věk a motorickou zdatnost i kondici, kteří chodili na cvičení pravidelně, změnili respektive zlepšili své držení těla, snížily se u nich obtíže spojené s bolestmi páteře, kloubů a kolenních kloubů.

 

Čerpáme z metod:

Pilates, kalanetika, joga, bagua, McKenzie terapie, Feldenkraisova metoda, Klapp – kvadrupedální lokomoce, Brügger koncept, stretching a senzomotorická cvičení vycházející z východních vnitřních bojových cvičení.
nahoru

______________________________________________

Pilíře zdravého životního stylu:

Co udělat pro své duševní i fyzické zdraví? Jak se udržet fit? Představme si krásný běloskvoucí mramor – tím jsme – neboť člověk, není z cukru, ale něco vydrží a vydrží toho celkem dost. Možná mramor není to pravé – spíše Sibylina stolička. Právě legenda o Delfské věštírně, kde sibyla věštící nad rozžhaveným chřtánem hory, ze kterého se linuly výpary omamného plyn, praví, sibyla seděla na trojnohé stoličce. I když stolice byla bytelná a pevná, často z ní i spadla přímo do výparu – byla tedy velká spotřeba sibyl. Právě starověcí Římané často přirovnávali zdraví člověka k údělu sibylině. Stejně jako nebohá věštkyně tak i my spočíváme na třech pilířích, které nás drží. Podle Římanů to byl zdravý životní styl – střídmost a rozum ve všem, co člověk dělal. Dále péče lékaře – maséra, který lidem poskytoval to, co již přesahovalo možnosti vlastní léčby a konečně pravidelné návštěvy lázní – římské termy, kde se jim dostalo relaxace, hygieny i radosti spíše tělesné. Je pozoruhodné, že dosti obdobné názory se objevily i v ještě daleko starší kultuře, než je řecko-římská. V čínské medicíně se praví, že člověk, chce-li být zdráv, má pravidelně jíst a cvičit, dále nechat se léčit lékařem, kterého platí, dokud je zdráv, a doprát svému telu telesno v cínské lázni a duši duševno v chrámu, na pouti dlouhé alespon nekolik týdnu ci ocistnou meditací - tedy zase tri body, které prevencí posilují lidské zdraví.
nahoru

            Vzkazy

Zde je místo pro Vaše nápady, připomínky, poznámky a vzkazy.

 

 

 

 

 

Počet návštěv:

 

 

 

SEO katalog SeoLink.cz InternetLink.cz Toplink - katalog odkazu
 
webzdarma.cz